keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

I want to wake up every single morning with you.

Oon nyt tässä viimesen muutaman tunnin ajan käyny taistelua minä vs. Mikon läppäri&kuvanmuokkausohjelmat, jotta saisin eilisen päivän kuvat tänne nähtäväksi, mut nyt joudun varmaan sitte laittamaan nää kuvat tälläsinään, sillä mä en vaan ymmärrä miksei noi vaan voi toimia ..
Jokatapauksessa, mun aamu alko normaalia aikasemmin, sillä jos mä itse yleensä saisin päättää niin heräisin vasta 12 jälkeen vapaapäivinä. Eilen heräsin kuitenkin samaan aikaan kun Mikko, jollon herätys soi klo 6. Mikko lähti siitä sitten töihin ja mä hetken yksin istuskeltuani päätin lähteä lenkille. Outoa tässä on se, että mä en tykkää normaalisti lenkkeillä kylmällä tai viileellä säällä .. tulee jotenki ikävä tunne suuhu ja kurkkuu :D Lähdin kuitenki juoksemaa puoleksitunniksi, sillä en tällä alueella oikeen pidempää lenkkiä keksiny. Lenkillä ollessa päätin lähteä testaamaan Tikkurilan Elixiaa heti ku pääsisin sisälle saakka. Kevyen lenkin jälkeen kävinki vaan nopsasti hakemassa salikamat sisältä ja lähdin suunnistamaan salille.       
 Salilla treenasin lähinnä vatsoja ja käsiä, ja lämmittelyn hoidin crossilla. Henkilökunta oli siellä yhtä mukavaa ku muillaki Elixioilla, joilla oon käyny ja porukkaaki siellä oli aamusta ihanan vähän. Ei tarvinnu oottaa mitää laitetta vaan pääsi suoraa tekemään mitä halusi :)
 Muilla roikkuu lukoissa salilla aina joku possu, nii erotumpaha massasta ku mulla on haribonalle  :)
 n. 2h treenailun jälkeen olinki valmis ja lähin takasinpäin. Matkalla käväsin Lidlissä hakemassa vähän ruokaa yksiöön ja mukaa lähtiki hedelmiä, marjoja sun muuta hyvää. Se kesäki vois tulla nyt nopsaan niin, että noi marjat vois ostaa iha tuoreina eikä tarttis pakastemarjoja popsii :)
 Päivällä Mikkoo töistä ja salilta odotellessa käytiin Urhon kanssa aikasempia lenkkejä pidemmällä kävelyllä ja toine oli nii innoissaan, että piti käydä joka ikinen puska läpi ku oli nii paljon kiinnostavia haisuja joka paikassa.
 Alunperin loppuillan suunnitelmana oli värjätä hiukset Mikon avustuksella, mutta saatiinki homma hoidettua Kaisan kanssa ennen Mikon tuloa, ja mennä vielä Mikon kanssa juoksemaa pieni lenkki, mutta kuulemma tuli nii paljo hyviä ohjelmia telkkarista, ettei siinä vaiheessa voinu enää lähteä. Loppuilta vaa oleskeltiin kahdestaan, kateltiin tv:tä ja tein meille vähän iltapalaa niistä marjoista ja hedelmistä, joita ostin. Käytin tähän vaan vadelmia marjoista, nii tälle illalle säästy sitte vielä mansikkapussi. Oli muuten hyvää, ja noi vadelmatki oli niiiin makeita vaikka oliki vaan pakasteesta otettuja !
 xoxo Janina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti