tiistai 7. toukokuuta 2013

AND IʹM LOVING EVERY SECOND MINUTE HOUR BIGGER BETTER STRONGER POWER

Hei taas tänne blonginki puolelle ! :-) Oon tässä monen päivän ajan miettinyt kuinka mun on pakko päästä tänne kirjottelemaan jotakin, mutten vaan oo saanu sitä aikaan, en sitten millään. Aikaa on kyllä ollut, mutta se on vaan unohtunut, eikä kuvavarastoakaan ollut yhtää ennen eilistä iltaa. Pääasia tässä kaikessa on kuitenkin se, että nyt vihdoin löysin taas Mikon läppärin ja pääsin taas blogin pariin.

Nyt kuitenki itseasiaan. Kävin eilen Ritan kanssa vähä kaupoissa pyörimässä ja tajusin, että tartten uuden hiusvärin. Vietin sitte pitkän ajan hyllyn edessä seistessä ja miettiessä vaihtoehtoja ja lopuksi mulla oli niitä kolme. Mietin tummanruskeaa joka mulla yleensä on, mustaa ja sellasta punasta, ja pitkän pohdinnan jälkeen päädyin mustaan. Nappasin samalla reissulla myös muutaman muun tuotteen mukaan ja kun niitä kaikkia oon nyt testannut niin voin kyllä sanoa, että oli hyvät ostokset :-)
 Musta Garnierin hiusväri / 12e / Kicks
 tekoripset / 7.90e (?) / Kicks
itseruskettava / 6e / Kicks
levityshanska / 4.50e / Kicks
 Eilen päätin sitten värjätä hiukset heti illalla salilta tulon jälkeen ja tällänenhän sen lopputulos oli :) Aluksi pelkäsin vähän,että mitähän siitä nyt tulee kun mut laittaa mustan värin kanssa valkoseen vessaan ilman avustajaa joka yleensä on ollut Kaisa tai mamma.. mutta kaikki meni ihan hyvin ja oon tyytyväinen, sillä aika tasanen musta toi näyttää olevan :) Myös itseruskettavaa ja hanskaa kokeilin jo heti eilen ja musta tää ruskettava oli kyllä tosi hyvä. Kuivu nopeesti, ei haissut ja anto nätin rusketuksen heti ekalla kerralla. Pääsi kyllä mun lemppariksi heti. Hanskaki oli tosi kätevä ja selvästi järkevä ostos :-)

xoxo Janina

2 kommenttia: