keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Elämäni ensimmäiset conssit



Mun oli nyt aivan pakko  päästä kertomaan tästä ostoksesta, jonka tein maanantaina. Ostin nimittäin mun kenkähistorian ensimmäiset converset !  Syy siihen miksen näitä ole aiemmin lämmennyt ostamaan on se, että mulla oli joskus vaihe, jollon en noista vaan välittäny enkä ymmärtäny yhtään miks kaikki keräili noita kaiken värisinä kaappeihinsa .. mutta oon muutaman kerran jo miettiny näiden ostoa ja nyt mä sitten tein sen :-) Eli siis Spiritstoressa oli alennuksessa kaikki niitten converse-kengät ja mä sitten rakastuin kahteen erilaiseen pariin. Vaihtoehtoina olivat valkoiset lyhytvartiset ja mustat normaalia kapeamman malliset pitkävartiset tossukat. Istuin siellä kaupan penkillä varmaan ainakin sen 15min miettimässä kummat valitsen ja lopulta kuuntelin Ritaa ja Viiviä ja ostin nämä valkoset. Ihanat nää on kyllä ollutkin ! Vaikkakin ne toiset jäi vielä kaivelemaan sinne kauppaan ja mulla olis nyt aivan kamala hinku hakea neki sieltä :-D Ehkä mä tässä vielä joku päivä käyn sieltä nappaamassa ne, jos oikeita kokoja vielä on ja enköhä mä sellaset kuitenki jostain vielä löydä, vaikka ne oliskin tästä kaupasta loppuneet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti