sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Lomafiiliksiä


Tosiaan lomaa on siis hurahtanu jo jonkin verran ja mitä mä oon saanu aikaan - no en oikeestaan mitään, mut eihän lomalaisen kamalasti tarvii mitään tehdäkään :-D Salilla oon kerenny käymään, Duettia käyny hoitamassa Kaisan puolesta ja muutenki näitä kaveruksia ollu kuvailemassa, Mikon kanssa haeskellu lahjaa täysikään tänään tulevalle kaverille sun muuta. Hetkellinen kouluajatusten paluuki tapahtu kun torstaina tuli yhteishauntulokset postissa ja jeejee musta tuleekin lähihoitaja. Lukio ei ollu ihan se mun oma juttu, joten päätin haussa hakea muualle ja nyt pääsin sinne minne halusinkin. Ihan sika kiva fiilis ! Nyt on siis uusi opiskelupaikka syksyksi ja ainakin siellä on nyt kaksi tuttua jo tiedossa. Ei siis ihan yksin tarvitse siellä seikkailla :-) Huomenna mulla oliskin aika varattuna vanhan koulun opolle eropapereita kirjottelemaan ja pitäis uusikin paikka käydä ottamassa vastaan. Lomafiilikset on tällä suunnalla siis ihan mahtavat !

xoxo Janina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti